مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-16اجتماعي

آغاز طرح ترافیکی اربعین از 26 مرداد 


طرح ترافیکی اربعین 1402 به منظور تسهیل در تردد زوار از فردا (26 مرداد) آغاز می شود.

  - ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح ترافیکی اربعین 1402 به منظور تسهیل در تردد زوار از فردا (26 مرداد) آغاز می شود.

  سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار داشت: طرح ترافیکی اربعین با همکاری سایر دستگاه های خدماتی و امدادرسان و به منظور مدیریت ترافیک سفرهای زائران، ارتقاء ایمنی تردد، پیشگیری از وقوع سوانح، مدیریت هوشمندانه سفرها، تسهیل در عبور و مرور و ارائه خدمات مطلوب اجرا خواهد شد.

دستغیب تصریح کرد: در مدت اجرای این طرح تیم های گشتی پلیس راه با حضور شبانه روزی مبادرت به مدیریت سرعت، کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل مسافر، روان سازی ترافیک، جلوگیری از انجام عملیات عمرانی در مسیر تردد زائران و برخورد با تخلفات حادثه ساز خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور تمام کارکنان و ناوگان خودرویی برای پوشش محورها، استفاده از تجهیزات ترافیکی به ویژه دوربین های ثابت و سیار در سطح استان، رسیدگی سریع به تصادفات، اطلاع رسانی گسترده وضعیت راه ها و محدودیت های احتمالی تردد، از مهمترین تمهیدات پلیس راه استان در این طرح است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به اینکه زائران برای رسیدن به مرزهای خسروی و مهران در استان کرمانشاه تردد می کنند، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ترافیکی اربعین از 26 مرداد 

آغاز طرح ترافیکی اربعین از 26 مرداد